неделя, 24 януари 2010 г.

Какво е за мен eTwinning

Здравейте,

Аз се казвам Велислава Иванова и съм ученичка от Финансово-стопанска гимназия "Васил Левски", Добрич.
Много се радвам, че бях поканена да пиша в този блог.
Редовно чета блога на еТwinning-посланиците и намирам много добра идеята за създаване на форум, в който всички приятели на еТwinning в България ще могат да се срещат и да обменят мнения за програмата.

Аз съм една от най-големите почитателки на еТwinning в моето училище. В момента работя със съученици и с приятели от 10 европейски страни по няколко проекта. Работата в тях ми доставя голямо удоволствие и прави престоя ми пред компютъра смислен. Бих казала дори, че му дава нови измерения.

На 18 декември 2009г. участвах с презентация във Валоризационната конференция на Центъра за развитие на човешките ресурси, който администрира програмата и там подробно разказах за това, какво е за мен eTwinning. Презентациата ми беше качена в Интернет ( ествествено в eTwinning :-) ). Изпращам ви линка към нея.

Поздрави на всички български eTwinner-и ! И дерзайте! Много е интересно!
Велислава от Добрич :-))

Кликнете тук за изтегляне на презентацията.

Няма коментари:

Публикуване на коментар