понеделник, 25 януари 2010 г.

One eTwinner from Dobrich

Здравейте,

Казвам се Светла Иванова и съм директор на Частна Профилирана Гимназия по Туризъм и Предприемачество"Райко Цончев" - гр. Добрич. Преподавам английски език.
Запалих се по eTwinning - идеята след участието ми в инфо-форум за програмата през месец октомври в нашия град. Намерих партньори и започнах работа, която доставя голямо удоволствие на мен и моите ученици. На младите eTwinner-и тя носи преди всичко удовлетворение.

Радвам се, че имам възможност да пиша в блога и да срещам тук съмишленици, с които да обсъждам интересни теми и които ще ми бъдат в помощ при възникване най-вече на технически проблеми. Току що обсъдих с моите колеги от проекта, по който работим, че се отваря само заглавната страница на нашето виртуално пространство, но не и отделните папки с материали. Може би някой от вас може да ми каже защо това е така. Когато външен посетител иска да отвори папка се появява надпис Error. You do not have the required permissions. Имам нужда от помощ.

Благодаря Ви предварително.
Светла Иванова

1 коментар:

  1. Светле,

    И аз имах такъв проблем в TwinSpace, но само някои папки не се отваряха. Изстрих ги и пак ги качих и нещата се оправиха.

    ОтговорИзтриване